ADMINISTRADOR DE FINQUES A TERRASSA
Som l’administrador de finques a Terrassa de confiança. Agilitat i transparència en la gestió de les comunitats de propietaris on es necessita una revolució i nosaltres la posem en pràctica.
Som l’administrador de finques a Terrassa de confiança. Agilitat i transparència en la gestió de les comunitats de propietaris on es necessita una revolució i nosaltres la posem en pràctica.
Som exigents amb el nostre treball, d’aquesta manera volem permetre als propietaris que puguin realitzar les seves activitats laborals i familiars amb més facilitat, ja que nosaltres ens encarreguem de tot el que necessiti la Comunitat de Propietaris a Terrassa.
Estem a prop de cadascun dels nostres clients, volem ajudar-te en la conservació dels béns encomanats i, si escau, a l’obtenció de l’rendiment econòmic adequat. Entenem les seves preocupacions i solucionem qualsevol inconvenient de manera ràpida i efectiva.
Volem el benestar de la Comunitat. Ens importen les persones i ens preocupem per oferir-vos els millors serveis que necessita la vostra comunitat.
Assessoria Can Jofresa, S.L., és un despatx d’advocats professionals, especialitzats en l’administració de finques i tota mena de Comunitats de Propietaris (edificis, urbanitzacions, complexos residencials, etc …).
L’administració de les Comunitats de Veïns necessita una revolució i nosaltres la tenim per satisfer les vostres necessitats, amb els nostres valors i professionalitat, honestedat i transparència.
Ens apassiona el que fem i es transforma en una excel·lent qualitat de servei exclusivament per a vosaltres.
Ens encarreguem de l’administració de finques a Terrassa per a realitzar les gestions oportunes i constituir una comunitat de propietaris excel·lent.
Adquisició de Llibres d’Actes i legalització en el Registre de la Propietat corresponent
Obtenció de C.I.F. de la Comunitat davant l’Agència Tributària.
Obertura del compte bancari, el titular serà la Comunitat de Propietaris, en les millors condicions de mercat. Els presidents tindran accés al compte des del moment de la seva constitució. La transparència és un dels nostres objectius principals.
Sol·licitud de diversos projectes d’assegurances perquè la Junta triï el més avantatjós.
Contractació dels serveis necessaris (neteja, jardineria, socorrista piscina, etc …), així com, si s’escau amb el personal necessari.
Redacció dels Estatuts i Normes de Règim interior per a la seva presentació a la Junta.
Convocatòria de les Juntes Ordinàries i Extraordinàries. Redacció de les Actes, preparació dels comptes anuals. Ens fem càrrec de les incidències que puguis tenir la comunitat (funcionament de l’ascensor, antenes, etc …). I atenció a l’assessorament jurídic i tasques de secretaria.
El nostre equip d’advocats reclama via judicial a aquells propietaris que no abonen les quotes ordinàries i extraordinàries.
No et preocupis per res, nosaltres ens encarreguem de adaptar totes les vostres necessitats a el 100%, només has d’omplir aquest formulari o enviar-nos un email.
MÁS INFORMACIÓN
(+34) 93 786 34 02
Calle Badalona, 7 – P. 1 PTA. 2, Terrassa, 08223 , Barcelona
SÍGUENOS EN
© 2020 ASSESSORIA CAN JOFRESA – Todos los derechos reservados.